Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.

Приемам
x
съобщение
Нямате нови писма.
Известия за коментари
Известия за коментари
Нямате нови известия.
Мнения в абонирани
Мнения в абонирани
Добави приятел
Приятели
Нямате нови покани за приятелство.
Дейност на приятели
Дейност на приятели
Вход през фейсбук

Re: Обвързана подкрепа за плодове

Първо:Тази е последната година в която ви пуснаха аванта и може да доказвате със стокови,което автоматично значи,че за последно няма да плащате данък на тези тонажи,ако доказвате с фактури вече е друг въпрос!ю
Второ:Минималните добиви са като миналата година и не виждам от какво се оплаквате,новите правила влизат от 2017!!!
Трето:Ставката за зеленчуци е ясна от няколко месеца около 96 лв на дка при 238 за минаталата(сега е много по малка заради всички алчни копелета които сяха хиляди декари тикви,орехи и прочие) за плодове мисля,че ставката е малко над 100 лв! Това е! Стига сте си съчинявали!
Четвърто: За другата година обаче добре си помислете защото ще се доказва само с официални счетоводни документи и тонажите са много и данъка ще ви е голям!!Съветвам всички кухи земеделци да се откажат,защото ако не произвеждате реална продукция ще потънете сериозно!


колега нещо пак нещо са те слъзнали, вземи данните за зеленчуците тази година и ги раздели бе да се убедиш че тези 96 лв ще изчезнат като сън,и по отношение на данаците си в грешка защото аз плащам данък всяка година на база стокови расписки.

29.12.2016 в 13:22

 
Re: Обвързана подкрепа за плодове

Първо:Тази е последната година в която ви пуснаха аванта и може да доказвате със стокови,което автоматично значи,че за последно няма да плащате данък на тези тонажи,ако доказвате с фактури вече е друг въпрос!ю
Второ:Минималните добиви са като миналата година и не виждам от какво се оплаквате,новите правила влизат от 2017!!!
Трето:Ставката за зеленчуци е ясна от няколко месеца около 96 лв на дка при 238 за минаталата(сега е много по малка заради всички алчни копелета които сяха хиляди декари тикви,орехи и прочие) за плодове мисля,че ставката е малко над 100 лв! Това е! Стига сте си съчинявали!
Четвърто: За другата година обаче добре си помислете защото ще се доказва само с официални счетоводни документи и тонажите са много и данъка ще ви е голям!!Съветвам всички кухи земеделци да се откажат,защото ако не произвеждате реална продукция ще потънете сериозно!


колега нещо пак нещо са те слъзнали, вземи данните за зеленчуците тази година и ги раздели бе да се убедиш че тези 96 лв ще изчезнат като сън,и по отношение на данаците си в грешка защото аз плащам данък всяка година на база стокови расписки.

Тези 96 лв за изчислени на базата да подадените заявления!Площите са доста повече от миналата година и затова е 2,5 пъти по-малко от миналата година.Но като ги преведат ще видим кой какво взема!Иначе мен няма какво да ме "хлъзват" аз си работя и съм доволен от резултатите,колкото толкова и без това субсидия от 238 лв изкривява сектора не мислиш ли,че са малко в повече?

29.12.2016 в 14:15

 
Re: Обвързана подкрепа за плодове

Ставките са определени още през август месец на база бюджет и подадени заявления. Такива са, каквито "аз" ги е посочил... Миналата година много производители не разбраха за схемата и не я чекнаха в заявленията си за подпомагане ... Въпроса е в друго, че тези "кухи" земеделци пак биха доказали минимални добиви и пак биха си взели пълната субсидията за 2017... като изпишат фактури на стойност 5-6 стотинки за продукцията си.... и никакви данъци - субсидията чиста печалба

29.12.2016 в 14:25

 
Re: Обвързана подкрепа за плодове

Ставките са определени още през август месец на база бюджет и подадени заявления. Такива са, каквито "аз" ги е посочил... Миналата година много производители не разбраха за схемата и не я чекнаха в заявленията си за подпомагане ... Въпроса е в друго, че тези "кухи" земеделци пак биха доказали минимални добиви и пак биха си взели пълната субсидията за 2017... като изпишат фактури на стойност 5-6 стотинки за продукцията си.... и никакви данъци - субсидията чиста печалба
Колежке права си,но не забравяй,че поне 80 процента от тези които сяха тикви и дини и прочие тази година няма да посмеят според мен просто защото те няма да се подпомагат или както е при дините ще са в отделна схема!Според мен нормалната субсидия ще се движи около 140,50 лв и за мен това е задоволително.

29.12.2016 в 14:41

 
Re: Обвързана подкрепа за плодове

Ставките са определени още през август месец на база бюджет и подадени заявления. Такива са, каквито "аз" ги е посочил... Миналата година много производители не разбраха за схемата и не я чекнаха в заявленията си за подпомагане ... Въпроса е в друго, че тези "кухи" земеделци пак биха доказали минимални добиви и пак биха си взели пълната субсидията за 2017... като изпишат фактури на стойност 5-6 стотинки за продукцията си.... и никакви данъци - субсидията чиста печалба
Колежке права си,но не забравяй,че поне 80 процента от тези които сяха тикви и дини и прочие тази година няма да посмеят според мен просто защото те няма да се подпомагат или както е при дините ще са в отделна схема!Според мен нормалната субсидия ще се движи около 140,50 лв и за мен това е задоволително.
адрианчо,какво против имаш срещу производителите на орехи.Моите насаждения са от 2009г,нямал съм и хабер за обвързана подкрепа.За тикварите съм съгласен

29.12.2016 в 15:23

 
Re: Обвързана подкрепа за плодове

Ставките са определени още през август месец на база бюджет и подадени заявления. Такива са, каквито "аз" ги е посочил... Миналата година много производители не разбраха за схемата и не я чекнаха в заявленията си за подпомагане ... Въпроса е в друго, че тези "кухи" земеделци пак биха доказали минимални добиви и пак биха си взели пълната субсидията за 2017... като изпишат фактури на стойност 5-6 стотинки за продукцията си.... и никакви данъци - субсидията чиста печалба
Колежке права си,но не забравяй,че поне 80 процента от тези които сяха тикви и дини и прочие тази година няма да посмеят според мен просто защото те няма да се подпомагат или както е при дините ще са в отделна схема!Според мен нормалната субсидия ще се движи около 140,50 лв и за мен това е задоволително.
адрианчо,какво против имаш срещу производителите на орехи.Моите насаждения са от 2009г,нямал съм и хабер за обвързана подкрепа.За тикварите съм съгласен

Нямам нищо против изброих културите при които има най-голямо увеличение на площите и съотввтно изкривяеане! При тиквите увеличението е 400 процента ако не се лъжа...специално за орехите мисля,че увеличението е защото много от хората си мислят,че е по-лесно с по-малко грижи!Но аз не гледам само предполагам !

29.12.2016 в 15:41

 
Re: Обвързана подкрепа за плодове

Ставките са определени още през август месец на база бюджет и подадени заявления. Такива са, каквито "аз" ги е посочил... Миналата година много производители не разбраха за схемата и не я чекнаха в заявленията си за подпомагане ... Въпроса е в друго, че тези "кухи" земеделци пак биха доказали минимални добиви и пак биха си взели пълната субсидията за 2017... като изпишат фактури на стойност 5-6 стотинки за продукцията си.... и никакви данъци - субсидията чиста печалба
Колежке права си,но не забравяй,че поне 80 процента от тези които сяха тикви и дини и прочие тази година няма да посмеят според мен просто защото те няма да се подпомагат или както е при дините ще са в отделна схема!Според мен нормалната субсидия ще се движи около 140,50 лв и за мен това е задоволително.
адрианчо,какво против имаш срещу производителите на орехи.Моите насаждения са от 2009г,нямал съм и хабер за обвързана подкрепа.За тикварите съм съгласен

Нямам нищо против изброих културите при които има най-голямо увеличение на площите и съотввтно изкривяеане! При тиквите увеличението е 400 процента ако не се лъжа...специално за орехите мисля,че увеличението е защото много от хората си мислят,че е по-лесно с по-малко грижи!Но аз не гледам само предполагам !
Колеги, работата с тиквите е ясна,за дините можем да поспорим.Не знам кой умник го измисли това със ставките за десертно грозде и сливи да бъдат наполовина.Като погледнем цената нс сливите е около 0.35 ст на прасковите например около 0.80 ст за сравнение добив от декар не може и дума да става,но ставката е наполовина. За гроздето пък абсурд,всичко по пазарите е внос.

29.12.2016 в 20:12

Мнението е редактирано за последно на 2016-12-29 20:13:12
 
Re: Обвързана подкрепа за плодове

Колеги,проблема не е във вида култура било тикви ,било орехи и т,н,.Истината е ,че 90 пр/ от фактурите са нереални било цена било количества,и от това се възползват много новоизлюпени земеделци,които по този начин намаляват ставката и ощетяват реалните.Според мен решението е да се подпомага не на площ, а на реално произведена и доказана продукция.

30.12.2016 в 14:35

 
Re: Обвързана подкрепа за плодове

Това е така, НО живеем в условия на пазарна икономика - никой не може да те задължи на какви пари да фактурираш продукцията си. Пример: Гърция - субсидиите са им достатъчни дотолкова, че да продават на жълти стотинки и пак да са на плюс.

30.12.2016 в 17:38

 
Re: Обвързана подкрепа за плодове

Да, гурците ПРОИЗВЕЖДАТ и ПРОДАВАТ. Ама тук дали ще тръгне някой да проверява по фактури, тоя дето е купил продукцията от ЗП какво е направил после тая продукция!?!?!? . Щото някъде се каза, че ЗП може да си вземе касов апарат и да си ЧУКА бележки....... А колко са реално добивите на ЗП. Аз примерно с пъпеша едвам стигам 500кг от декар. За субсидия ми искат добив близо 900. Ако си взема апарат може да си “начукам“ тонове. И кво прайм ся! Айде по касовия апарат не може да се хване следата...... Ама по фактурите-кво прайм. Значи ЗП-х произвежда 10 тона орехи. Продава ги с фактура на ЕТ-у. А някой после проверява ли какво ги прави тия 10 тона орехи фирмата-у.

30.12.2016 в 20:04

 

Откъде да се вземат липсващите милиони по мерките 10 и 11?

  • Иновекс Земеделска Техника Иновекс Земеделска Техника

    ИНОВЕКС Земеделска Техника е част от компанията ИНОВЕКС ГРУП. ИНОВЕКС е марка позната на...

     
    Рапид КБ ООД Рапид КБ ООД

    Фирма РАПИД КБ ООД е основана през 1990 г. в гр. София като дружество с ограничена отговорност...

     
    Сатнет ООД Сатнет ООД

    Сатнет ООД е водещ вносител на употребявани и рециклирани Японски малогабаритни...

  • Агритоп ЕООД Агритоп ЕООД

    Фирма АГРИТОП ЕООД започва дейността си през 2005 г. с тясна насоченост към животновъдния...

    Интерагри АД Интерагри АД

    ИНТЕРАГРИ АД е дружество с основна дейност внос, дистрибуция и продажби и сервизна дейност на...

    Агрокорпорейшън ООД Агрокорпорейшън ООД

    Oсновната дейност на фирмата е търгoвия в страната и чужбина със селскостопанска и строителна...

  • Оптиком ООД Оптиком ООД

    ОПТИКОМ ООД е създадено през 1991 год като дружество със 100 % частен капитал. Основен...

    Трактор Инвест ЕООД Трактор Инвест ЕООД

    „Трактор инвест” ЕООД - Карлово е търговско дружество с предмет на дейност...

     НИК Електроникс ООД НИК Електроникс ООД

     НИК Електроникс ООД e вносител на Trimble за България - GPS навигации, автопилоти и...

  • Ири Трейд АД Ири Трейд АД

    Фирма „ИРИ ТРЕЙД” АД е създадена през 2003 г. с предмет на дейност:...

    Универсал НВГ Универсал НВГ

    Универсал-НВГ ООД е създадена през 1990г. В търговията със селскостопански машини фирмата...

     Агротрон - М Агротрон - М

    Фирмата се занимава с внос на трактори, комбайни и земеделски инвентар от Европа. Фирмата вече...