Традиционно и тази година Байер България представи печеливши комбинации на земеделците за по-високи добиви и за пълен контрол при появата на болести, неприятели и плевели по  културните растения.
 
 
В рамките на Байер Агро Арена, земеделските производители имаха възможност от близо да се запознаят с действието на топ продуктите на компанията, да обменят опит помежду си и да получат индивидуално решение на проблемите си. Мега платформата се проведе в Стара Загора, Кнежа и завърши в житницата на България – Добрич. 
 
Типично в стила на модерната компания, лидер на пазара на продукти за растителна защита, агро шоуто се проведе по иновативен начин. Представянето на новите технологии за растителна защита по основните полски култури, премина под формата на Агро телевизионно шоу от полето, а за доброто настроение на земеделската общност, се погрижи Ути Бъчваров. 
 
 
Акцентът на арената за иновации в Добричко бе поставен при продуктите за пшеница.
 
„Тази година Байер може да се похвали с печеливша комбинация в пшеница, като комбинацията се състои от хербицида Секатор, след това от едно по-късно третиране със Солигор, тъй като тази година даде възможност първото фунгицидно третиране да се изтегли назад във вегетацията, тъй като не наблюдавахме някакъв инфекциозен фонд. Това по-късно третиране със Солигор даде възможност да се застъпи и вторият фунгицид т.е да нямаме прозорец между двете третирания“, разказа Тихомир Христов, представител на Байер за Североизточна България пред Фермер.БГ.
 
Домакинът на полето Недялко Статев разказа за избора си при третирането на пшеницата.
 
„В пшеница копираме изцяло технологията, която виждаме на полето зад нас. Като хербицид използваме Секатор, след това Солигор и Сфера Макс, а където беше необходимо, третирахме и с трети фунгицид на фирма Байер, в зависимост от болестите, които са нападнали. Със Секатор преборихме всички плевели, които тръгнаха още в началото на пролетта. Тази година, началото на пролетта беше влажна и имаше заплевеляване по полетата и благодарение на Секатор, полетата са чисти в момента“. 
 
 
Другият продукт, в чието уникално действие се убедиха земеделците, бе Авиатор.
 
„Вторият фунгицид Авиатор даде изключителен резултат. Авиатор се отличава от повечето премиални фунгициди с дългото си последействие от 60 дни, приложен във фаза флагов лист от там до края на вегетацията може да сме спокойни, тъй като разчитаме на много дълга вегетационна защита“, открои Христов. 
 
Като обеззаразител пред земеделците бе показан вече познатият продукт на Байер - Юнта Куатро. Неговото комплексно  действие в контрола на болести и неприятели като:  телени червеи, житен бегач и житни мухи, го поставя на челно място при обеззаразителите и го прави изключително използван от фермерите при третирането на пшеница и ечемик.
 
 
Вниманието на земеделската общност бе приковано и от незаменимата технология на Байер в царевица – Капрено.
 
„На тазгодишната Агро Арена успяхме да покажем нашите топ продукти в царевица на над 300 земеделски производители от района на Североизточна България. Като акцентирахме основно на нашите топ продукти Аденго, Лаудис и на един продукт, който от миналата година е на пазара, но тази година затвърждава своите позиции и увеличава все повече площите и клиентите са изключително доволни, това е Капрено“, каза Радослав Михалев, регионален представител на Байер за Североизточна България. 
Капрено съдържа в себе си две активни вещества, с вграден антидот, изключително селективен към културата и безкомпромисен към плевелите. Капрено е единственият вегетационен продукт с ясно изразено почвено последействие, което се активира и предотвратява повторно заплевеляване. 
 
Емил Русев е един от многото доволни клиенти на Байер България, който се доверява на компанията от над 15 години.
 
„Иновациите, които налага фирма Байер в последните години, затвърждават убеждението ми в изключителното качество на техните продукти. В този смисъл искам да фокусирам вниманието си върху хербицида в царевица Капрено. За мен това е продуктът на пазара с най-добра икономическа ефективност. Това е продуктът, който осигурява най-голям марж между приходите и разходите т.е той максимизира печалбата. С Капрено постигаме липса на конкуренция, което определено дава отражение върху добива, но също така имаме и почти никакъв стрес на културата, което отново дава отражение върху добива. Това е в приходната част, в разходната – само с едно третиране с Капрено, ние си решаваме проблемите с плевелите. Повярвайте ми, тази технология работи при нас от две години. Изцяло третираме всичките си площи, а тази година това са 10 хил. дка царевица еднократно с Капрено. Все пак нещата опират до икономическия ефект, трябва да максимизираме печалбата, а сме се убедили, че с продуктите на Байер това се получава“.
 
Недялко Статев също не подмина иновативната технология Капрено и сподели впечатленията си от продукта.
 
„Ние имахме възможността още миналата година да опитаме Капрено на поле и сме изключително доволни и залагаме на този хербицид. Просто начинът, по който работи, времето, в което може да го ползваме, ни развързва много ръцете на полето, предвид многото култури, които имаме и че машините са постоянно натоварени“.
 
Байер е компания, ненадмината с продуктите си в царевица. Поредното добро решение, което бе представено пред земеделците бе продукт, който съчетава в себе си удобството и надеждността, за да бъдат фермерите сигурно в успеха си.
 
 „Показахме пред клиентите Аденго в два варианта на приложение. Едното е почвено. Макар че тази година беше суша и студено, клиентите успяха да видят един много добър контрол срещу плевелите. Тъй като Аденго е иновативен продукт, той позволява разтеглено приложение. Той може да се прилага в малко по-намалена доза до трети лист на царевицата, като това приложение е малко ограничено. Препоръчваме прилагането на почвено приложение, а след това продължаване с ранно вегетационно“, категоричен е Михалев. 
 
 
Иновации не липсваха и в рапица. При културата експертите от Байер предложиха специална селекция хибриди от линията InVigor, която вече доказа своите силни качества с хибрида ИнВигор 1010, представен на пазара 2016 година.
 
“Досега винаги сме се пазили от рапицата, като култура, защото е по-трудна за отглеждане, но със семената InVigor за следващата година смятам, че ще имаме и добро представяне на рапица в полетата”, заключи Недялко Статев.