Руският експортен център (РЕЦ) в рамките на проекта made in Russia ще лансира родни стоки не само в Азия, но и в Европа, заяви Вера Подгузова, директор на PR отдела на центъра.

Без антибиотици в руския мед

По думите й целта е постепенно да се засили информационно-рекламното присъствие в Европа. Така ще се подобри познаваемостта на руските стоки от ежедневна необходимост.

Основно погледът ни е насочен към азиатския пазар, но ще работим върху информационното ни присъствие и в Европа, за да направим руските стоки по-популярни. Завоювайки Европа, може да се каже, че ще завоюваме целия свят, допълва Подгузова.

Тя уточнява още, че 25 компании са заявили интерес към експортните стоки с марка Made in Russia.



За реализацията на проекта Made in Russia РЕЦ е получил субсидия за 2017 г. в размер на 370 млн. рубли (малко над 11 млн. лв).

Брандът е насочен към популяризиране на руските стоки за масова употреба зад граница. Сред тях са храни, козметика, дрехи, играчки и др.

Първият сертификат за реализация на стоки под марката Made in Russia ще бъде издаден през юни.